Reklamacja produkty marki HAXE

Poruszamy poniższy wątek po to, aby zapewnić możliwie jak najwyższą satysfakcję klientów z zakupów (co przekłada się na wysokie oceny transakcji).

W przypadku zgłoszenia reklamacji przez Państwa klienta prosimy uprzejmie, aby nie poświęcali Państwo swojego czasu na jej obsługę, ale zlecili wszystko nam.

Wystarczy poprosić klienta o kontakt z nami lub po uzyskaniu zgody na przekazanie danych wysłać maila na adres serwis@haxe.pl i sami zajmiemy się sprawą – skontaktujemy z Państwa klientem, ustalimy, czy jest potrzebne odesłanie sprzętu itd. Nikt rozsądny nie będzie przecież oczekiwał prowadzenia przez Państwa serwisu naszych wyrobów.

Standardowo reklamacje są rozpatrywane w ciągu 1-3 dni od dnia ich otrzymania. Na koniec paczki zwyczajowo odsyłamy kurierem, aby szybko dotarły do odbiorców.

Prosimy bardzo, aby po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego lub fizycznej reklamacji natychmiast (tego samego dnia) informowali nas Państwo mailowo na adres serwis@haxe.pl. W ten sposób wspólnie możemy uniknąć negatywnych komentarzy na swój temat, a raczej podnieść zadowolenie z zakupów.